wican

Alla inlägg den 5 oktober 2014

Av Krister Wicander - 5 oktober 2014 21:57

Då närmar sig söndagen sig sitt slut och även denna veckan. Händelserik vecka med en blandning av allt :-) kalas, fika, sovmorgon, TIDIG morgon och mycket skratt. Så som livet ska vara, och nu har ju även MFF tagit guld, IGEN :-)

Dock började dottern med att vakna var 20 min inatt och med tanke på att hon redan vaknat 2 ggr sen 19, börjar mentala uppvärmningen för en väldigt lång natt. Aja, livet som småbarns förälder kan inte alltid vara en glädjens rus.

Imorgon blir det mammabruch och dagislämning av grabben, livet minst 6 månader framöver. Och tänkte lära mig tvätta och vilka färger man blandar denna gången :-)

Jag och lillasyster fick lite fika när vi hämta grabben på kalas :-)

Nya komihåg tavlan i hallen, uppsatt och listan är påbörjad ;-) får se hur den ser ut imorgon

Hann med att ansa häcken lite också till byggaren som kommer och byter panelen imorgon :-)

Av Krister Wicander - 5 oktober 2014 00:42

Då slog hungern till för minstingen, så här 00:30, men ska väl inte gnälla. En nattamacka har man väl inte tacka nej till om någon bjudit :-)

God natt och ses imorgon

Presentation


Pappaledig fullmäktigeledigmot

Vem är jag?

Privat

Privat är jag en sambo med två barn och två hundar, boende i 70tals villa och 2 bilar. Grabben är 3 år och dottern under året, och hundarna 4 och 6 år. Sambons ålder vet jag inte om den är hemlig men vi är lika gamla ;-)

 

Yrkeslivet

När jag inte är pappaledig jobbar jag som rörläggare, och på företaget jag är anställd på har jag även fått förtroendet att vara fackligförtroendevald. Och detta uppdraget har jag lokalt,regionalt, division och centralt.

Har även fått förtroendet av min organisation att vara Fackligpolitiskt ansvarig i Byggnads Skåne.

 

Politiskt

Sitter som adjungerad i Vellinge Socialdemokraternas Styrelse. Sitter även efter årets val som ordinarie i Kommunfullmäktige iVellinge.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Besöksstatistik

Omröstning

Nöjda med valresultatet?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards