wican

Alla inlägg den 11 maj 2013

Av Krister Wicander - 11 maj 2013 09:57

Jag gillar att kolla tv, olika serier, sport och nyheter. Kanske inte jätte mycket dokumentärer, men ändå inte bara dumtv. Men ser man på tablåerna så är det nästa bara olika program om folk som misslyckats och skyller på andra. Antingen så har man belånat allt man har för att ha råd att röka eller något annat livsviktigt. Eller så är det något bantarprogram om någon som antagligen har blivit tvingad att äta all mat som kommit i deras väg, och som ofta kallas "dålig ämnesomsättningen", man får nog det av att äta 10kg godis och dricka 4 liter läsk om dagen. Nu är andra säsongen av Ola-Conny och Morgans resor igång, tycker det kan vara kul att titta på men kommer på mig själv ibland, detta program är egentligen gruppmobbing av alla tittar mot dessa två. Det går verkligen ut på att vi ska skratta åt dem för att hissen inte går hela vägen.

Aja, nu åker vi in mot stan och äter godis och dricker läsk......... Eller det finns ett bättre alternativ.....

Är lycklig men blir ibland trött :-)


Trevlig dag

Presentation


Pappaledig fullmäktigeledigmot

Vem är jag?

Privat

Privat är jag en sambo med två barn och två hundar, boende i 70tals villa och 2 bilar. Grabben är 3 år och dottern under året, och hundarna 4 och 6 år. Sambons ålder vet jag inte om den är hemlig men vi är lika gamla ;-)

 

Yrkeslivet

När jag inte är pappaledig jobbar jag som rörläggare, och på företaget jag är anställd på har jag även fått förtroendet att vara fackligförtroendevald. Och detta uppdraget har jag lokalt,regionalt, division och centralt.

Har även fått förtroendet av min organisation att vara Fackligpolitiskt ansvarig i Byggnads Skåne.

 

Politiskt

Sitter som adjungerad i Vellinge Socialdemokraternas Styrelse. Sitter även efter årets val som ordinarie i Kommunfullmäktige iVellinge.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Besöksstatistik

Omröstning

Nöjda med valresultatet?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards