wican

Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av Krister Wicander - 7 augusti 2012 21:12

Efter att jag har fått ett uppsving på besökare på bloggen sista tiden, unika besökare, blir man ju lite beroende av att gå in och kolla hela tiden.
Får även lite skriv ångest när jag inte kommer på något att skriva, vill ju gärna att de som läser återkommer.

Behöver nog läsa lite andra bloggar och lära mig skriva intressant.

Tack all som läser, jag visar stolt för sambon de dagar besök statistiken är på top ;-)

Av Krister Wicander - 7 augusti 2012 17:03

Idag har Vilton haft mammadag och jag har haft "fridag", har varit en konstig känsla. Både skönt men ändå saknar något, blir lite orolig när det är helt tyst. Ja, förutom hundarna som snarkar :-)

Idag har det blivit lite manliga sysslor, använt mina verktyg, slippat innertaket i badrummet och varit inne på jobb. Lite försiktigt frågade de om jag inte ska börja jobba lite tidigare, men inget annat. Mitt svar - NOPP!

Om vädret tillåter det blir det en kort runda med golfklubberna, sen hem till en mysig familje kväll!

Av Krister Wicander - 7 augusti 2012 09:08

God morgon "alla" :-)

Slog på Tv4 och såg en debatt mellan polisen och en imittatör, ingenaning namnet, men han är brann verkligen för sin rättighet för att få dricka alkohol på sjön. Vilken engagemang han hade, man såg på han hur viktigt detta var, han tillochmed hakade upp sig.

Detta är något som engagerar, men att vår vård håller på att krackelera helt, eller att arbetlöseheten fortfarande är ett stort problem, skolorna klarar inte ta hand om våra tonåringar, äldrevården har inga pengar.
Nä, klart det viktiga är att man ska få dricka sprit på sjön, tycker man ska få köra bil om man dricker med förstånd, eller det är inte samma??

Nä, nu blir det frukost, mormor överraskade med bullar :-)

Presentation


Pappaledig fullmäktigeledigmot

Vem är jag?

Privat

Privat är jag en sambo med två barn och två hundar, boende i 70tals villa och 2 bilar. Grabben är 3 år och dottern under året, och hundarna 4 och 6 år. Sambons ålder vet jag inte om den är hemlig men vi är lika gamla ;-)

 

Yrkeslivet

När jag inte är pappaledig jobbar jag som rörläggare, och på företaget jag är anställd på har jag även fått förtroendet att vara fackligförtroendevald. Och detta uppdraget har jag lokalt,regionalt, division och centralt.

Har även fått förtroendet av min organisation att vara Fackligpolitiskt ansvarig i Byggnads Skåne.

 

Politiskt

Sitter som adjungerad i Vellinge Socialdemokraternas Styrelse. Sitter även efter årets val som ordinarie i Kommunfullmäktige iVellinge.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Besöksstatistik

Omröstning

Nöjda med valresultatet?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards