wican

Alla inlägg den 10 mars 2012

Av Krister Wicander - 10 mars 2012 11:46

Nu har väl nyheten om statsministerns seperation. Som vanligt när det gäller media bevakningen av detta är väldigt blandad, och man vet varken in eller ut. Men är det något vi vill veta? Tragedin i familjen när föräldrarna väljer att separera är väl en familje angelägenhet. När sen familjen kommit till ro med situationen kan intresset kanske finnas. Men med tanke på att det finns två barn med i bilden hoppas jag både media och politiska motståndare inte försöker vinna billiga poäng på detta. Det är inte alltid som seperationer bygger på olycka eller något tragiskt, utan det kan ju vara ett ömsesidig beslut. Känner inte för att skriva mer om detta nu...Idag ska grillen invigas och vi skiter i att det regnar för det skall grillas.Ha en fortsatt trevlig helg....

Presentation


Pappaledig fullmäktigeledigmot

Vem är jag?

Privat

Privat är jag en sambo med två barn och två hundar, boende i 70tals villa och 2 bilar. Grabben är 3 år och dottern under året, och hundarna 4 och 6 år. Sambons ålder vet jag inte om den är hemlig men vi är lika gamla ;-)

 

Yrkeslivet

När jag inte är pappaledig jobbar jag som rörläggare, och på företaget jag är anställd på har jag även fått förtroendet att vara fackligförtroendevald. Och detta uppdraget har jag lokalt,regionalt, division och centralt.

Har även fått förtroendet av min organisation att vara Fackligpolitiskt ansvarig i Byggnads Skåne.

 

Politiskt

Sitter som adjungerad i Vellinge Socialdemokraternas Styrelse. Sitter även efter årets val som ordinarie i Kommunfullmäktige iVellinge.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Besöksstatistik

Omröstning

Nöjda med valresultatet?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards